poniedziałek, 29 października 2012

Rozdział.5

Rano obudził mnie  dźwięk sms'a  od  Eddiego.:

                                                 Eddie.<3
          Dzień dobry słońce  co tam u cb , bo  się    w ogóle   nie odzywasz.

                                                                  xxo.


                                                Rosse.<3:*
                      Heej. U mnie  wszystko  okeeej  a u cb.?:)
                                 Przepraszam  mam ostatnio  dużo na  głowie -,-.
                                               xxo.

                                                Eddie.<3
                     A no  u mnie też.;p A    przylatujesz   do  Polski na  Wakacje.?
       Bo nie widzieliśy  się od  roku .;(
                                                     xxo.

                                         Rosse.<3:*
             No  niewiem  , bo  mam  bardzo  dużo na  głowie  i  właśnie się dowiedziałam  ,że  mój ojciec żyję  i ,że mam  brata  wiesz  co   nie  da rady   w tym  roku przyleciec.: /
                                                                   xox.

                                                Eddie.<3

                          Dobra  weź  się już  przyznaj masz  tam kogoś i nie   chcesz mi  o tym mówić  prawda .?
                                         A z resztą  nie musisz mi mówic  bo i tak  widziałem  cie  z jakimś  chłopakiem
                                   na  zdjęciach na  Fb jak  on  cie  całuje  w policzek.;/
                                                                                            ...


                                                  Rosse.<3:*
                     To nie możliwe    bo ja  tu nie mam nikogo  a jedyny chłopak    z którym mogłam  miec  te zdjęcia  to  albo Louis  albo Josh brat  Tori ale  Josh'a  znasz...;/
 Niewiem  o co  ci  wgl .  chodzi.
;/
                                                                                    _____


                                                Eddie.<3
          Wiesz  co  jakoś  nie mam już  do ciebie  zaufania. Nasz związek  nie ma  sensu wiesz.?
Może   zostanmy przyjaciólmi.
                                                                  XoX


                                                    Rosse.<3:*
                                   Naprawdę tego chcesz.?! ;c




                                   Eddie.<3

Nie  chcem  ale  to nie ma  sensu  , więc  przyjaciele  czy  wrogowie  to od cb  zależy.

                                                xxo

                                                 Rosse.<3:*



                                    PRZYJACIELE.;C
  xxo.




                                                            Eddie  .<3


                            Ale  pamiętaj  i  tak zawsze będę cię kochał .<3
                                                   ZAWSZE.Tylko ,że  to  dla mnie  nie jest okej  ten związek.



                                                              Rosse.<3:*
                                           A ty  pamiętaj  jeśli  nawet  ty będziesz miał  kogoś innego  albo nawet ja  to i tak będziesz dla mnie  bardzo  ważny.
                                                                                      xxo.

                                                                       Eddie.<3
                              Ty  będziesz  najważniejsza:*
 A teraz już musze  kończyc.Paaa.<3
                                                xxo.


                                                          Rosse.<3

Paaaaa.<3

Zakończyłam  rozmowe  z  MOIM BYŁYM CHŁOPAKIEM  odłożyłam telefon   rzuciłam się na łózko  spowrotem  i  zaczełam płakac.;(
Leżałam  tak około   3  godzin  i  zrobiłam się  głodna  wię c  w piżamie   i  z  chusteczkami  pod ręką  zeszłam  na  dół  z   nieogarniętą  fryzurą  i zapłakanymi oczami schodziłam po schodach  i  rzucałam  za sb  chustki.
Na  dole  przy stole  siedzieli  chłopcy z 1D  siedzieli no okeej  ,ale  dlaczego  w  moim domu.
-Córcia   jak  ty  wyglądasz.?- Mama  zapytała  mnie  gdy  zeszłam na  dół i weszłam  do kuchni.
-Normalniee  a  jak mam wyglądac.-powiedziałam i  zaczełam jeszcze  bardziej płakac.Usiadłam  przy stole wziełam do ręki tosta  z  nutellą  nalałam  se  do szklanki  soku i  jadłam  ,myśląc  o tym  co się  stało  i  ,ze  to  wszystko nie ma  sensu.
Słyszałam  tylko jakieś  szmery  były to głosy  chłopców,mamy,cioci i  Tori  która  właśnie  weszła  do kuchni.
Wszyscy  martwili się   o  to jak  się zachowuję  i  pytali o to co się  stało  ale ja tylko  wstałam i  tak jak wyglądałam  wyszłam z kuchni  i pokierowałam sie  w  strone  ogrodu.
-Stój -krzyknął męski  głos  idący za mną ,odwróciłam się  i  tam  stał Liam.
-Po  co.?!!!-zapytałam
-Powiesz może nam  w końcu  co się  stało.?-Odpowiedział pytaniem na pytanie
-Dobra chcesz wiedziec  naprawdę  chcesz wiedzie -krzyczałam
-Taak.-powiedział
-Wiesz  nigdy nie  zwierzam się obcym ale  skoro już tak naciskacie to wam powiem .-powiedziałam  i  chcialam  zacząc  mówic ,oczywiście  chciałam  zmyslic  coś   typu  kot mi  zdechł   no ale nie mialam kota wiec sie  zaciełam.
-My  obcy  może i jestesmy ale  już nie długo a ty dla nas  jestes  jak  rodzina od  kąd  cie poznaliśmy  bo przyjaciele  i rodZina  Lou to  i nasi też.
-aha  no niech  ci będzie...-wydusiłam  z  siebie  do znowu chciało mi sie  plakac tak tez  uczyniłam.
-Proszę cię  nie  płacz.-rzekł błagalnym tonem.
-Ale  dlaczego .?-zapytałam  bo  sama niewiedziałam  co  mam  w ogóle  powiedzieć.
-Bo ja  zacznę płakać.-uśmiechnął się   i wtedy momentalnie  się  roześmiałam niewiem  czemu  nawet  ale  mnie  to  rrozśieszyło.
-No  weź przestań.-odparłam z uśmiechem na ustach i poczułam się jakbym znała  tego chłopaka  co najmiej  z  rok  czułam  się  w jego towarzystwie  dobrze  jak  z przyjacielem i  to  odbrym .
-Dobra jak chcesz tylko powiedz  mi czemu płakałaś i prz okazji  przysięgnij ,że  co  to by nie było nie będziesz już płakała  w moim  towarzystwie  .-powiedział  poważnym  tonem  ale  po chwili się  uśiechnął i  rzekł.-No więc.
-No więc  od  urodzenia  znam takiego chlopaka  który  był zawsze  moim przyjacielem  i to najważniejszym   i  w  wieku 13  lat zaczeliśy ze sobą chodzic   mieliśy  spore plany  na  przyszłośc a  tu nagle  dzisiaj  się dowiedziałam ,że nasz  związek jest bez sensu  i ,ze  to koniec.-uśmiechnęłam się  blado  .
-Chodziliście  ze soba  prawie  5 lat  i  on  tak poprostu z  tobą zerwał  mówiąc   ci  ,że wasz związek nie ma  sensu.
Przecież  to jakiś dupek  .-Mówil  z  delikatnym przejeciem .
-Może i tak ale ja  go kocham  i  to mnie  boli...'
-Ojeej  dziewczyno  tu  można  poprawić  ci  humor   tylko  jeną rzeczą ..-uśiechnął się
-No niby jak.?- pomyślałam  sobie 'Zapytac  zawsze można."
-Ty   i twoja  przyjaciółka  Victoria   bo innaczej  Zayn by mi nie  wybaczył  hee idziecie  dzisiaj  na noc  do domu  One Direction  i urządzimy sobie  wieczór gier zabaw  itp.
-Ty  mi  to proponujesz  czy  oznajmiasz.?-mimowolnie  się  zaśmiałam
-Oznajmiam.-uśmiechnął  się  przy  czym  świat  ujarzł  rząd  jego  śnieżno białych zębów.
-Ahaa  no  niewiem  w  sumie jeśli  Tori  i  chłopcy się  zgodzą  to   okeej  może  to mi poprawi  humor.-miałam  tycią  nadzieję.
-Oni  nie mają  nic do gadania idziecie  do nas   i już.-zaśmiał sie .
Rozmawialiśy  jeszcze przez około 15 minut  i  wróciliśmy  do reszty.
-Heej  kochanie  co  się  stało  czemu płakałaś.?-pytała  Tori.
-Aaaa...-niewiedziałam  co powiedziec wiec  wziełam  Torii  na bok  i powiedeziałam jej  ,ze  opowiem jej wieczorem.Nikt  już nie chciła  wspominac  tego incydentu  .Liam    powiedzial  reszcie  że  wszystko jest  okeej wię c nie mieli  powodów  do  obaw  .Ogłosił  też  to ,że  miałyśmy  dzisiaj  spac  u chłopców   z czego oni się ucieszyli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz